Translate

dimecres, 6 d’abril del 2016

Feng Shui: Que no us donin gat per llebre

Mai no em canso de repetir que vivim en un moment en què, segons l’astrologia xinesa (que és el que conec, tot i que em consta que hi ha d’altres disciplines que diuen el mateix), tot sortirà a la llum. Només cal mirar els diaris d’aquests dies i veure, per exemple, històries com les dels anomenats papers de Panamà.

És el temps dels honestos. En parlo fa molt i podeu recuperar un article meu sobre el tema aquí

Al meu darrer post (que podeu llegir aquí) parlava de la superficialitat amb què algunes persones aborden temes seriosos com el Feng Shui.

Fa uns dies una amiga em va enviar la promoció d’uns pressumptes assessors i professors de Feng Shui que, entre d’altres perles, diuen que per saber triar el bon lloc on col·locar una font n’hi ha prou amb aprendre a "escoltar l’energia del lloc i desenvolupar la sensibilitat personal i la captació energètica". Potser la tècnica serveixi (no seré jo qui ho negui) però no serà Feng Shui.

En Feng Shui, la col·locació de les fonts (o similars: aquaris, estanys, piscines...) és molt important i s’ha de fer de manera molt precisa, com explico aquí.

El Feng Shui no s’aprèn llegint llibres ni meditant, sinó de la mà de bons professionals i requereix moltes hores d’estudi i d’experiència. Dono les gràcies als meus mestres de l’Escuela Feng Shui Natural (Barcelona) i al mestre Joseph Yu per haver-me ensenyat a estimar-lo i respectar-lo.

I recordeu: aviat no serà possible donar gat per llebre.


Contacte: fengshui@montsemilian.com
www.montsemilian.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada