Translate

dimecres, 16 de juliol de 2014

Feng Shui: 2 consells per als logotips de centres d’estètica

Diverses menes de coneixement integren el que s’anomena Feng Shui.

Hi ha una part poc coneguda, molt més científica del que hom creu i que poques persones treballen (per exemple, l’Escola dels Estels Volants).

Altres aspectes són molt de sentit comú i la consideració de la simbologia.

En el cas dels logotips aquesta darrera esdevé importantíssima.

Amb freqüència ens trobem amb logos –molts d’ells relatius a centres d’estètica; de vegades també a espais terapèutics- amb predomini d’imatges clàssiques tot sovint trencades.

Si aquest fos el cas, la plasmació d’una imatge incompleta, desequilibrada i, per tant, mancada, no afavoriria el negoci ja que estaria reflectint de manera subliminar com són els nostres clients i, per tant, generaria una percepció negativa de l'empresa.

1. Si ens dediquem a l’estètica i volem que una figura humana ens representi, aquesta hauria d’aparèixer “en les millors condicions” possibles: completa, equilibrada, feliç.

2. I, per descomptat, mirant a la dreta, com per anar endavant i mai retrocedint.

Si voleu llegir més sobre logotips, Feng Shui & 4 Pilars, feu clic aquí.





www.montsemilian.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada