Translate

dimecres, 28 de maig del 2014

Feng Shui viscut: 3 encerts del logotip d’El Corte Inglés

En un dels darrers posts parlava de Feng Shui per a logotips i us avançava que en comentaria algun.

Aquí va el primer, molt conegut. Vull aclarir que no em paguen per fer-ne publicitat. Sincerament, crec que no em necessiten... ;D

Tornant al tema del logo, estarem d’acord en que es tracta d’una empresa d’èxit. Tot i que al 2013 afirmava que, malgrat que la crisi de consum seguia passant factura al grup, havia tancat el 2012 amb un benefici de 171,5 milions d’euros (Font: Expansión).

I el seu logo no és més que un reflex d’aquest èxit. 

Aquests són els seus 3 encerts:

1. Una fletxa que apunta cap  a la dreta, el sentit que ens parla d’anar endavant i, en aquest cas, a més, de forma ràpida, com la fletxa acabada de llançar.

2. La marca de l’empresa muntada en aquesta fletxa per cavalcar aprofitant-ne aquest impuls.

3. El color verd correspon en Feng Shui a l’element fusta i aquest s’associa al comerç, a la competitivitat i a productes com mobles, comestibles, roba, llibres i papereria, entre d’altres, molt adient tot al negoci en qüestió.

Un logo, doncs, molt encertat que no ho seria tant si:

-La fletxa apuntés cap a l’esquerra o cap avall

- La marca es trobés a l’esquerra o a sota de la fletxa.

- Es fes ús d’altres elements menys adequats.



Si desitgeu revisar o crear el vostre logo, demaneu informació sense compromís a fengshui@montsemilian.com


www.montsemilian.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada