En un dels darrers posts
parlava de Feng Shui per a logotips i us avançava que en comentaria algun.
Aquí va el primer, molt
conegut. Vull aclarir que no em paguen per fer-ne publicitat. Sincerament, crec que no em
necessiten... ;D
Tornant al tema del logo, estarem
d’acord en que es tracta d’una empresa d’èxit. Tot i que al 2013 afirmava que,
malgrat que la crisi de consum seguia passant factura al grup, havia tancat el
2012 amb un benefici de 171,5 milions d’euros (Font: Expansión).
I el seu logo no és
més que un reflex d’aquest èxit.
Aquests són els seus 3 encerts:
1. Una fletxa que
apunta cap a la dreta, el sentit que ens
parla d’anar endavant i, en aquest cas, a més, de forma ràpida, com la fletxa
acabada de llançar.
2. La marca de l’empresa muntada en
aquesta fletxa per cavalcar aprofitant-ne aquest impuls.
3. El color verd correspon en Feng Shui a
l’element fusta i aquest s’associa al comerç, a la competitivitat i a
productes com mobles, comestibles, roba, llibres i papereria, entre d’altres, molt adient tot al negoci en qüestió.
Un logo, doncs,
molt encertat que no ho seria tant si:
-La
fletxa apuntés cap a l’esquerra o cap avall
- La
marca es trobés a l’esquerra o a sota de la fletxa.
- Es fes ús d’altres elements menys adequats.
Si desitgeu revisar o crear el vostre logo, demaneu informació sense compromís a fengshui@montsemilian.com
www.montsemilian.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada