Translate

divendres, 17 de maig del 2024

Feng Shui: La importància d'una porta

Cada vegada estic més convençuda que a la nostra vida hi ha ben poques coses predeterminades. És cert que tant l’energia amb què naixem com la del lloc on vivim o treballem ens condicionen més que no ens pensem i esdevé útil comptar amb disciplines com el fengshui o l’astrologia per aprofitar-les al màxim. Tanmateix, no és menys veritat que allò que hom decideix de fer i, en definitiva, allò que fa i com ho fa resulta determinant.

De vegades em trec de la màniga algun conte però avui us explicaré un cas real. Una alumna del meu curs professional de fengshui anava a construir una casa per vendre. Encara no se sentia segura per fer-lo ella mateixa i em va demanar que li fes l’estudi corresponent.

Ens vam assegurar que el lloc era sa i va arribar el torn de supervisar els plànols proposats per l’arquitecte. Per fer-ho fàcil i ràpid: una de les coses a tenir en compte és què significa l’energia que entra per la porta d’entrada i, també, assegurar-se que l’energia que garanteix una bona economia arriba bé (sigui per portes, finestres o similars).

A l’hora de la veritat, i malgrat els coneixements de fengshui de la meva client i la molta confiança que em tenia i em té i l’aparent bona disposició de l’arquitecte, la porta no es va posar al lloc recomanat malgrat la meva insistència.

En fengshui cadascuna de les nou energies que es combinen a cada sector del plànol compta una sèrie de significats. En aquest cas concret, la que va acabar entrant per la porta parla, entre altres coses, de determinades professions (cirurgià, dentista, comunicador, etc.), de robatoris, d’operacions quirúrgiques i de dones joves.

Primer la va voler comprar un senyor que treballava al ram de la comunicació però li van detectar una malaltia greu que havia de ser operada d’urgència i se’n va desdir. Més tard, hi van haver dos intents d’estafa (el darrer d’ells comès per una noia jove). Ara per ara hi ha dos possibles compradors: un cirurgià i una dentista. Espero i desitjo que alguna d’aquestes dues persones se la quedi, perquè està clar que aquesta és l’energia que els nodreix i a ells els serà favorable.  Sigui com sigui, l’assessor de fengshui proposa i el client disposa.

fengshui@montsemilian.com

www.montsemilian.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada